Monday, May 16, 2011

sedapnye lah...

gambar dari cik google.

sedapnye hujan-hujan ni makan pisang goreng panas cicah dengan sambal kicap.
nyum nyum...

update : entah kenape... balik dari kerja hari tu, bukan pisang goreng yang dicari, tapi tempe goreng pulak... sedapnye tempe goreng cicah sambal kicap jugak. tekak jawa memang begitu... tempe jugak yang di carik... hehehe

alahai... chicken pox punya pasal...

nasib baik chicken pox ni kena sekali seumur hidup...

kena masa kecik-kecik tak pe... tapi bila kena dah tua bangka ni... adoiiii pengsan tengok muka sendiri.
sumpah takut nak tengok cermin...

korang tengok muka sebelum kejadian.....

dah la muka tak semenggah...

pastu bile kena...

lagi la bertambah tak semenggahnye...
hahaha...
ambik kau penuh satu muka... gatal boleh tahan oo..

selepas 2 minggu....
wawawawa....
menangis la kau di situ tengok muka sendiri...
malunye....


nota kaki : hari-hari tenyeh muka ngan minyak vitamin e tu... tapi tak nampak beza ape pun...