Wednesday, March 30, 2011

thaqif and friends...

tak de ape la nak cerita..

mane kan tidak, thaqif, sejak masuk 8 bulan hari tu sampai la usia dia setahun ni, ade je masalah kesihatannye...
ye lah, dengan ruam lampinnye yang sangat teruk, sampai tukar-tukar ubat, sampai tukar-tukar pengasuh... bile dah baik ruam, baru nak berselera makan, start demam pulak... demam sampai sakit mata. siap air mata berdarah lagi... mau tak seriau mak bapaknye...

pic thaqif masa hari ke4 dia demam. mata dia dah mula nak baik...

ni, lepas seminggu baik, dah demam balik. entah lah... mamat ni badan tak naik-naik. 8kg dari usia dia 6 bulan hari tu. kesian sangat kat dia.
ala, lagipon dia memang lasak budaknye, jadik bile dalam demam-demam tu dia still aktif lagi, jadik kitorang tak la risau sangat. hehehe

ni pic kawan-kawan thaqif. dorang datang rumah main hari tu.

kelakar tau budak-budak ni. ari tu cakap la kat budak pompuan yang 2 orang depan tu... dorang tu adik beradik.

ibu : nanti datang umah acik tau. ade birthday thaqif tau...
budak tu : ok ok. bile?
ibu : petang ni... datang ye...
budak tu : ye ye... nanti kite pakai cantik-cantik. pakai baju... pakai tudung.. pakai sepender sekali...
ibu : hahaha ooo tak pakai sepender la ni ooohh hahaha
budak tu ngan kawan-kawan dia bantai tergelak ramai-ramai...
ade-ade je budak-budak ni.

kelakar sangat...

korang tau masa dia datang birthday thaqif petang tu, siap pakai baju belang-belang zibra gitu. siap pakai baju cover luar, pakai seluar ngan tudung. paling bergaya abis la tu... siap tunjuk yang dia pakai seluar 2 lapis. hahaha lawak. tapi terharu sangat bile dia datang siap bawak kuih donat sebekas... siap pi kedai suruh kakak dia belikan hadiah lagi. alahai... kite tau la, dia bukan berada sangat pon... tapi punye la bersungguh dia, sedih di buatnye..
dia la yang selalu temankan thaqif main-main kat umah pengasuh...

thaqif.. thaqif.. hari ni dia demam lagi.
cepat sembuh nak ye...

happy bithday sayang... 28 hb mac ari tu.. hehehe

Friday, March 25, 2011

woohoooo

setelah di sekat-sekat...
setelah di tutup-tutup...
bil kami skang dah murah.
wahhhhh sangat happy...




Acc. No.: xxxxxxxxxx


  • 6xxxxxxxxxx : RM 40.92
    (as of 25/03/2011 4AM)
  • 6xxxxxxxxxx : RM 26.48
    (as of 25/03/2011 4AM)


Total: RM 67.4

huhuhuhu...
sangat happy.
berape dah jimat tuh...

cancel jual iphone... cancel pakai prepaid... hehehe