Friday, September 4, 2009

burger punye pasal....

ape ke angin si ayah subuh tadi... dalam pukul 2.30 gitu la... dia dah tido, kemudian terjaga... ibu perasan gak apesal dia dok gelisah je kan... kite pon naik terjaga. rupenye mimpi buruk... dah terkejut, terus tak bleh tido...
borak2 kejap, ntah ape anginnye... maleh nak sahur makan nasik. nak makan burger McD. adusss.... kite yang tekak melayu ni... sahur dengar je burger terus jadik loya... ibu nak nasik jugak... malas nak layan dia memujuk suruh teman dia dia gi McD, buat2 diam je...

leh-leh... "ibu... nanti kalau ayah mati... kempunan nak makan burger...."
cisss... pandai dia nak psiko kite pulak....
sudahnye, malas2 pon, gagah la jugak teman dia pegi... hangkut sekali aiman yang tengah tido tu.... aiman pon naik terkejut... nak pegi mane malam2 ni kan... dia pon pelik, McD bukak ke malam2 ni...

dalam pukul 4 gitu... sampai umah... orang yang mengidam tu abis la makan kan... kite yang dok ingat nasik ni, nak pandang burger pon x lalu...telan la 2 3 gigitan... minum air skit, dah la. malas dah nak hadap. baik sambung tido balik...

sudahnye... pagi tadi... 2 3 kali ayah masuk toilet. pastu mula la nak merungut... "ni air oren la ni..." hahaha... itulah... orang dah kata dah... makan nasik tak mau... kalau sahur macam biasa kan siap minum air panas lagi... mmm... macam2..... ayah... ayah....